سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

افزایش تسهیلات مسکن مهر در کرمان

در جلسه شورای مسکن کرمان مقرر شد تسهیلات مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان متناسب با نرخ مسکن مهر افزایش و پرداخت شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،امروز در جلسه شورای مسکن استان مصوب شد خدمات مسکن مهر از جمله آب و فاضلاب و برق به ترتیب اولویت به پروژه هایی که کامل شدند و خدمات زیربنایی ندارند و سپس به پروژه هایی که تا پایان 96 به بهره برداری می رسند داده شود .
در این جلسه همچنین ضمن تاکید بر تسریع در اضافه پرداخت تسهیلات به پروژه هایی که بالای 50 درصد پیشرفت دارند ، مقرر شد تسهیلات مسکن مهر از 30 به 40 میلیون با نرخ مسکن مهر افزایش یابد و پرداخت شود .
ساخت 3 مدرسه باقی مانده در پروژه های مسکن مهر در استان از محل اعتبارات استانی ،تکمیل مجتمع های خدماتی درمانی و پاسگاه انتظامی نیز از دیگر مصوبات جلسه شورای مسکن استان بود .
دبیر جلسه شورای مسکن استان در این جلسه گفت : از 54 هزار و 600 واحد مسکن مهر استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر ، زیر 25 هزار نفر و بافت فرسوده در شمال و جنوب استان تاکنون 38 هزار واحد به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضی شده است .
محمدمهدی بلوردی افزود: 16 هزار و 601 واحد باقی مانده اکنون به دلیل عدم تکمیل خدمات زیربنایی ، عدم آورده عضو و اختلافات مالی بین اعضاء و همچنین اختلاف بین اعضاء و مدیران تعاونی ها بلاتکلیف هستند .
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.