سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

خرید بیش از 50 هزار تن گندم از کشاورزان دزفول

رئیس اداره تعاون روستایی دزفول از خرید 59 هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان توسط مراکز تعاون روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا هودگر، رئیس اداره تعاون روستایی دزفول اظهار داشت: در حال حاضر محصول گندم نان یا گندم معمولی با افت 4 و 2 درصد با قیمت هر کیلوگرم 13 هزار ریال و گندم دروم یا ماکارونی نیز با قیمت 13 هزار و 300 ریال از کشاورزان دزفول خریداری می شود.

وی بیان کرد: تاکنون 38 هزار تن گندم نان و 21 هزار تن گندم دورم از کشاورزان دزفول در مراکز تعاون روستایی خریداری شده است و روند خرید در 2 مرکز همچنان ادامه دارد.

هودگر افزود: 5 مرکز تعاون روستایی به همراه 1 سیلو کار خرید محصول گندم از کشاورزان منطقه را بر عهده دارند.

رئیس تعاون روستایی شهرستان دزفول با اشاره به اینکه مشکلی در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان بابت فروش محصول گندم در مراکز تعاون روستایی وجود ندارد اذعان داشت: علاوه بر این 11 هزار تن گندم بذری نیز از کشاورزان دزفولی خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: از 2 هزار و 500 هکتار مزارع کلزای دزفول 3هزار و 204 تن محصول از سوی مراکز تعاون روستایی دزفول خریداری شده است.

رضا هودگر با بیان اینکه کار خرید تضمینی کلزا در دزفول پایان یافته است بیان داشت: مطالبات کشاورزان دزفول بابت فروش محصول به مراکز تعاون روستایی پرداخت شده است.

شایان ذکر است؛ در سال زراعی جاری 30 هزار هکتار گندم آبی و 15 هزار هکتار دیم کشت شد که مزارع دیم به علت وقوع خشکسالی دچار خسارت شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.