سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

محافل انس با قرآن کريم در نقاط مختلف همدان

معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان از برگزاري محافل انس با قرآن کريم در نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد قديمي گفت: ماه رمضان، ماه بهار قرآن است و بهترين اعمال در روزها و شب‌هاي اين ماه، قرائت قرآن است.

وی بیان کرد: ماه رمضان ماه خدا با بركت و رحمت و آمرزش است، ماهی كه نزد خدا، بهترین ماه‌هاست و روزهایش بهترین روزها و شب‌هایش بهترین شبها و ساعت‌هایش بهترین ساعت‌هاست.

قدیمی در ادامه گفت: رمضان همان فرصتی است که دلهای بی تاب بندگان همواره در انتظار رسیدنش هستند تا بر سر خوان پر نعمت و رحمت پروردگار پرمهرشان بنشینند و از سایه سار کرامت بی پایانش بهره مند گردند.

معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان گفت: هر سال چند روز مانده به رسیدن ماه بندگی، مساجد غباروبی می شوند و شور و شوقی وصف ناپذیر مردم کوچه و بازار را فرا می گیر و لحظه لحظه این ماه مبارک سرشار از زیبایی و کرامت است.

قدیمی اظهار داشت: در ايام ماه مبارک رمضان هرروز در فرهنگسراهاي منتخب شهرداري همدان مراسم جزءخواني قرآن کريم با حضور قاريان ممتاز کشوري و بين‌المللي برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاري جنگ‌هاي قرآني و همچنين فعاليت مراکز فرهنگي از جمله فرهنگسراي قرآني رضوان ويژه کودکان در ماه مبارک رمضان افزود: برنامه‌ريزي‌ها به طوري صورت گرفته تا خانواده‌ها از تمامي سنين بتوانند از آن به خوبي بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.