سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تسریع در رسیدگی به مشكلات انتقال آب به روستاهای سرفيروزآباد

بايد به سرعت در جهت رفع مشكلات مربوط به شكستگی لوله ها و انتقال آب به روستاهای بخش سرفيروزآباد شهرستان كرمانشاه رسيدگی و اين مشكل سريع حل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛استاندار كرمانشاه گفت: بايد به سرعت در جهت رفع مشكلات مربوط به شكستگي لوله ها و انتقال آب به روستاهاي بخش سرفيروزآباد شهرستان كرمانشاه رسيدگي و اين مشكل سريعاً حل شود.

دكتر اسداله رازاني در جلسه اي كه به منظور هماهنگي لازم براي رفع مشكل آبرساني به روستاهاي سرفيروزآباد تشكيل شد افزود: شركت آب و فاضلاب روستايي موظف است به سرعت در جهت رفع مشكلات انتقال آب و شكستگي لوله ها به روستاي سرفيروز آباد كه جزء مناطق محروم مي باشد اقدام كند و نهايت اهتمام خود را در اين راستا بكار گيرد.

وي بيان داشت: طي چند روز گذشته فرماندار كرمانشاه و بخشدار سرفيروزآباد توضيحاتي در خصوص مسائل مربوط به شكستگي و آبرساني به اين بخش ارائه كردند و من بلافاصله به تشكيل اين جلسه براي تسريع در رفع اين مشكل تاكيد كردم.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: شركت آب و فاضلاب روستايي موظف است ظرف 10 روز نسبت به رفع شگستگي لوله ها و مشكلات مربوط به انتقال آب به بخش سرفيروزآباد اقدام كند و با اولويت اين موضوع را در دستور كاري خود قرار دهد.

دكتر رازاني بيان داشت: ما از مديران استان انتظار داريم هر مشكلي كه در خصوص ارائه خدمات به مردم به ويژه مناطق محروم وجود دارد با جديت ورود پيدا كنند و اگر با كمبود بودجه و اعتبار مواجه هستند با پيگيري هاي ويژه به دنبال جذب اعتبارات بيشتر براي رفع مشكل باشند.

وي تاكيد كرد: مديران وظيغه دارند كارها را در خصوص ارائه خدمات به بهترين نحو انجام دهند و براي رفع مشكل پيگيري مداوم و مستمر داشته باشند.

شايان ذكر است در اين جلسه با تاكيد استاندار كرمانشاه اعتباري بالغ بر 10 ميليارد ريال براي رفع مشكل آب و شكستگي لوله ها در كل استان و با اولويت رفع مشكل بخش سرفيروز آباد اختصاص يافت.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.