سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اجرای جشن رمضان ویژه حمایت از ایتام و نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از اجرای جشن رمضان ویژه حمایت از ایتام و نیازمندان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: مهمترین برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان بازدید از منازل ایتام با حضور مسئولان و نخبگان فارس، برپایی سفره های ایتام و نیازمندان، اجرای برنامه های ویژه شب های قدر و برگزاری جشن رمضان است.

بذر افشان بیان کرد: در ماه رمضان پارسال 13 هزار و 348 نفر از خیران به عنوان حامی جذب شدند که استان فارس در این طرح در کشور از نظر تعداد حامیان و استقبال خیران مقام نخست را کسب کرد.

وی بذرافشان به تشریح اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد استان فارس در سال 95 پرداخت و ادامه داد: پارسال بیش از شش هزار و 380 نفر از مددجویان کمیته امداد فارس به مشهد مقدس اعزام شدند که نسبت به سال 94 دارای رشد 191 درصدی بوده است.
 
بذرافشان با بیان اینکه تقویت بنیه اعتقادی، معنوی، فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی یکی از اهداف مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی و اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی است، اظهار داشت: پارسال هزار و 530 نفر از مددجویان نیز به عتبات عالیات اعزام شدند که این تعداد نسبت به سال 94، رشد هزار درصدی داشته است.
 
وی همچنین به ارائه آمار از تعداد اشتغال‌های ایجاد شده در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت چهارهزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با ایجاد اشتغال از چرخه حمایت خارج شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با اشاره به ارائه آمار اشتغال‌های ایجاد شده در پارسال ادامه داد: در این مدت 4هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با ایجاد اشتغال از چرخه حمایت خارج شدند.

بذرافشان گفت: از ابتدای ماه رمضان برنامه مهمونی هر روز از ساعت 30و 18 دقیقه با موضوع جذب حامیان و حمایت از نیازمندان زیر پوشش دستگاه‌ های حمایتی بر روی آنتن شبکه فارس می‌رود.

گفتنی است مراسم جشن رمضان به مدت 10 شب از 11 خرداد 96، 6 رمضان هر شب از ساعت 30و 21دقیقه به جز روز های 13، 14 و 15 خرداد ماه به روی آنتن شبکه فارس می‌رود که محور برنامه‌ موضوع‌ های فرهنگی با هدف جذب حامیان همراه با تجلیل از خیران است.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.