سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افزایش ‌یک هزار و 321 هکتار به مساحت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به آغاز عملیات توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور، ‌یک هزار و 321 هکتار به مساحت شهرک های صنعتی این استان افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت:در راستای عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی و فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری، توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور در اولویت کاری این شرکت قرار داشته و در سال جاری با تمرکز بر این موضوع بودجه خود را هزینه خواهیم کرد.
 
وی با قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی در برخورد با معارضان شهرک های صنعتی و سازمان حفاظت محیط زیست، اعلام کرد: توسعه 485 هکتاری شهرک صنعتی سلیمی، 286 هکتاری شهرک صنعتی عالی نسب، 100 هکتاری شبستر، 340 هکتاری بناب 2 و 40 هکتاری شورگل از جمله برنامه هایی است که امسال پیش خواهیم برد.
 
وی اظهارکرد: شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از شهرک های تقاضا محور استان مطرح بوده و اقدامات مطالعاتی برای توسعه 70 هکتاری آن صورت گرفته که امیدواریم با افزایش همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط، عملیات اجرایی آن نیز هر چه سریع تر آغاز شود.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.