سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

حریق یک خودرو در اثر مایعات قابل اشتعال

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهوازاز آتش سوزی یک خودرو به دلیل وجود مایعات قابل اشتعال درون صندوق عقب آن خبرداد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛مسعود حق شناس ،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهوازگفت: به دلیل وجود مایعات قابل اشتعال درون صندوق عقب، مشتعل و باعث سوختگی کامل خودرو شده که آتش نشانان پس از اطفای حریق از سرایت شعله های آتش به خودرو های همجوار جلوگیری کردند.

وی همچنین توضیح داد: ساعت سه بامداد نیز با تماس شهروندان منطقه پادادشهر، خبر حریق خودرویی در خیابان پنجم را با تماس به سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی آتش نشانی اهواز را اطلاع رسانی کردند که با اعلام این خبر، مرکز فرماندهی سریعا نزدیکترین ایستگاه به محل وقوع حریق را مطلع و تیمی متشکل از یک دستگاه خودروی امداد نجات و دو دستگاه خودروی اطفای حریق اعزام شد که سه دقیقه پس از اعلام حریق در محل حاضر بودند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: با ورود تیم آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو به دلیل وجود مایعات قابل اشتعال درون صندوق عقب، مشتعل و باعث سوختگی کامل خودرو شده که آتش نشانان پس از اطفای حریق از سرایت شعله های آتش به خودرو های همجوار جلوگیری کردند.

حق شناس با بیان اینکه به لطف خدا در این حادثه فردی آسیب ندید، گفت: پس از اتمام عملیات آتش نشانان نکات لازم را به حضار گوشزد کردند تا از حمل مایعات قابل اشتعال درون خودرو خودداری کنند.
 
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.