سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

آغاز طرح نظارت بر بازار ماه رمضان در خراسان شمالی

40تیم نظارتی در ماه رمضان بازار استان را رصد می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ نورالله ابراهیمی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار ماه رمضان در خراسان شمالی از امروز شنبه آغازشده و تا ششم تیرماه امسال ادامه دارد، گفت: فعالیت ۴۰ تیم نظارتی در دو نوبت صبح و بعدازظهر و پایش مستمر بازار کالا ازجمله اهم برنامه‌های این طرح است.

وی افزود: نظارت بر عملکرد واحدهای اقتصادی در حوزه شهرستان به‌ویژه واحدهای صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، طی این مدت انجام می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از برگزاری گشت‌های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی جهت نظارت بر کیفیت غذاها و مواد غذایی ازجمله آش، حلیم، شیرینی، زولبیا و بامیه و غذاخوری‌ها و رستوران‌ها خبر داد.

ابراهیمی افزود: نظارت ویژه‌ بر مراکز تأمین و توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ با همکاری اداره دامپزشکی، نظارت ویژه‌بر نانوایی‌ها و خشکه‌پزی‌های استان با همکاری شرکت غله و اداره بهداشت و همچنین نظارت ویژه و رسیدگی سریع به تخلفات با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان طی این ایام انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر کالاهای پرمصرف و اساسی ماه مبارک رمضان در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: این کالاها شامل مواد لبنی، اقلام پروتئینی، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزی‌ها، شیرینی‌های پرمصرف و مرسوم(زولبیا و بامیه)،آش و حلیم است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.