سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

آغاز طرح نظارتی ماه مبارک رمضان

طرح نظارتی ماه مبارک رمضان از امروز در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : در این ماه تقاضای مردم برای خرید و تامین برخی از کالا ها، بویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم بیشتر است و بهمین دلیل طرح نظارتی تا چهارم تیرماه اجرا می‌شود.
 
 
 
علی پر زحمت با اشاره به تشدید فعالیت تیم های بازرسی‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ماه تاکید کرد: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
 
وی همچنین تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح بیان کرد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود : اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل : خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی است.
 
وی ، رعایت نرخ های مصوب و سود قانونی ، نصب برچسب قیمت بر روی همه کالاها ، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا و تداخل صنفی را از جمله مواردی دانست که در این طرح مورد تاکید بازرسان قرار می گیرد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.