سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر بوشهر:

حضور رسانه‌ها و خبرنگاران در جلسات علنی شورا نقش مهمی را ایفا می‌کند

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان مشاوران و بازوان مجموعه مدیریت شهری، نقش مهمی در توسعه و عمران شهری دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوذر دهدار صبح سه‌شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اختلاف نظر و سلیقه در پارلمان محلی مانند هر مجموعه دیگری طبیعی است و اصولا اصل کار شورایی در همین اختلاف سلیقه است.

وی از اختلاف سلیقه و نظر به عنوان یک امر طبیعی نام برد و تصریح کرد: وجود اختلاف سلیقه سبب تبادل نظر و موجب پویائی و بروز ایده‌های جدید می‌شود و اختلاف سلیقه با اختلاف هدف و عقیده تفاوت دارد و هدف همه اعضای شورا توسعه و عمران شهر است.

رئیس شورا از رسانه‌ها درخواست کرد به جای بزرگنمایی حاشیه‌ها، با انعکاس مسائل و مشکلات شهری و مطالبات مردمی، انتقال دهنده این دغدغه‌ها به مدیریت شهری در راستای رفع آن‌ها و نیز بالندگی و پویایی شهر باشند.

دهدار خاطرنشان کرد: ایجاد شورا‌ها موجب شد توسعه نامتوازن شهر‌ها کم‌تر شود و برای ایجاد عدالت و توازن در مناطق مختلف شهر تلاش کنند تا همه شهروندان از امکانات تفریحی و فرهنگی به طور یکسان برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: حضور رسانه‌ها و خبرنگاران در جلسات علنی شورا و اجرای طرح‌های عمرانی و انعکاس اخبار، نقش مهمی در اطلاع رسانی برای آحاد جامعه ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ف

رسانه‌ها به عنوان مشاوران نقش مهمی در توسعه و عمران شهری دارند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.