سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس‌جنوبی

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز گفت: با راه‌اندازی پست برق پشتیبان فاز‌های یک تا سه پایداری سیستم تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس‌جنوبی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حسن منتظر تربتی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز با بیان اینکه با راه‌اندازی پست برق پشتیبان فاز‌های یک تا سه پایداری سیستم تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس‌جنوبی افزایش یافت، اظهار داشت: با راه‌اندازی این پست برق مطمئن با ولتاژ و فرکانس پایدار برای تولید گاز در اختیار پالایشگاه‌های اول و دوم قرار گرفت که این موضوع در پایدارسازی سیستم تولید گاز موثر خواهد بود.

وی افزود: تاکنون برای تامین برق مورد نیاز پالایشگاه‌های پارس جنوبی از نیروگاه‌های محلی استفاده می‌شد که مشکلات فراوان استفاده از این نیروگاه‌ها، شرکت گاز را بر آن داشت تا با ساخت نیروگاهی متمرکز، به گونه‌ای مطمئن‌تر، اقتصادی‌تر و آسان‌تر، توان الکتریکی مورد نیاز پالایشگاه‌ها را تامین کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز گفت: با راه‌اندازی پست پشتیبان، می‌توان بخشی از توربین‌های قدیمی فاز‌های یک تا سه را که هزینه‌های نگهداری و مشکلات زیادی را به سیستم تحمیل می‌کنند، از مدار خارج کرد و توان الکتریکی قابل اطمینانی را برای افزایش پایداری تولید گاز طبیعی در اختیار پالایشگاه‌های اول و دوم قرار داد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.