سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تماس های ورودی اتاق فرمان 115 اصفهان نسبت به سال گذشته

مسئول اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان از افزایش قابل توجه تماس های ورودی اتاق فرمان در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: امکانات موجود و کمبود نیرو، پاسخگوی حجم بالای تماس ها نیست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، دکتر مهرزاد آرتنگ اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال جاری، میانگین تماسهای ورودی اتاق فرمان 115 شهرستان اصفهان، در یک ماه معادل 67 هزار تماس و روزانه 2 هزار و 161 تماس و در هر ساعت 117 تماس بوده است؛ این در حالی است که در اردیبهشت ماه 96 امار 143 تماس در ساعت نیز در یک روز ثبت شده است .

وی افزود: در اردیبهشت ماه سال گذشته، میانگین تماسهای ورودی اتاق فرمان، در یکماه 42 هزار تماس یعنی بالغ بر یک هزار و 400 تماس روزانه بوده است. (58% افزایش تماس )
مسئولeocو  اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی با بیان اینکه بیشتر این تماس ها به اعزام واحد امدادی منجر می شود، تصریح کرد: متاسفانه تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی موجود، پاسخگوی پاسخ دهی مناسب به این حجم از تماس ها نیست و نیاز به برنامه ریزی هرچه دقیق تر دارد.

دکتر آرتنگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر بین 3 تا  6 نفر پرسنل در 24 ساعت  در اتاق فرمان اصفهان پاسخگوی این تماسها هستند.

وی تاکید کرد: پاسخ دهی مناسب به این تماس ها، به ایجاد سیستم اتوماسیون اداری و عملیاتی، افزایش تعداد پرسنل اتاق فرمان اعم از پزشک، تکنسین و اپراتور، تجهیز واحد های امدادی به سامانه مکان یابی ( Gps ) و افزایش تعداد کدهای امدادی بهمراه  
نیروی لازم نیاز دارد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.