سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان:

راسک با دمای 50.6 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهر کشور

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: شهر راسک در جنوب استان امروز با بیشینه دمای 50.6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به عنوان گرمترین شهر کشور معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی استان افزود: پیش‌بینی کلی وضعیت جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد در ۲ روز آینده وزش بادهای نسبتاً شدید شمال شمال غربی در شهرهای منطقه سیستان علاوه بر خیزش گرد و خاک در این مناطق، تا اواسط روز از شدت گرمای هوای به طور موقتی می‌کاهد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مدت در نیمه جنوبی و به ویژه سواحل استان به علت وزش بادهای جنوبی در برخی نقاط گرد و خاک خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه دریای عمان در ۲ روز آینده مواج است، تصریح کرد: با توجه به تاثیر کم فشار قوی بر جو استان، تداوم هوای گرم را تا روز دوشنبه به ویژه در نیمه جنوبی استان خواهیم داشت به طوری که روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده روزهای بسیار گرمی در سطح استان خواهد بود.

ملاشاهی گفت: راسک در ۲۴ ساعت گذشته با بیشینه دمای ۴۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهر کشور و زاهدان با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین مرکز استان کشور بودند.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.