سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

حضور پر شور مردم در انتخابات , پشتوانه ای برای نظام و انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های این هفته نماز جمعه به حضور پر شور مردم در انتخابات اشاره کرد و آن را پشتوانه ای برای نظام و انقلاب اسلامی دانست .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بااشاره به برخی از مشکلات در حین برگزاری انتخابات همچون نبود تعرفه کافی در برخی از شعب گفت : اگر مسئولان زمینه حضور مردم را در انتخابات فراهم می کردند قطعا شاهد بیش از 73 درصدمشارکت در این دوره از انتخابات بودیم.
 
 

وی همچنین بااشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: باز پس‌گیری خرمشهر به واسطه اینکه این شهر در محل تلاقی رودخانه‌های اروندرود و کارون قرار داشت، کار بسیار سختی بود که با جرأت، شهامت و تلاش رزمندگان حاصل شد.

امام جمعه قزوین , درادامه با اشاره به دسیسه های کشورهای غربی و عربی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ این کشورها با سوریه , عراق و بحرین همان جنگ با جمهوری اسلامی ایران در منطقه است .

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به سر کوب وحشیانه مردم مظلوم بحرین توسط رژیم آل خلیقه و آمریکا یی ها اشاره کرد و گفت: تعرض دژخیمان رژیم آل خلیفه به آیت الله شیخ عیسی قاسم و شهادت جوانان بحرینی نشان از دخالت امریکا و رژیم استکباری ال خلیفه است .

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: این ماه بهترین فرصت برای خودسازی است و امیدواریم روزه داران با خواندن قرآن، عبادت و خودسازی و نیز صله رحم به خدا نزدیکتر شویم .

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.