سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

افزایش میزان اشتغال با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی نیمه تمام

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویعه و بویراحمد، گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی نیمه تمام در استان میزان تولید و اشتغال در استان افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ داریوش دیودیده امروز اظهار کرد: تلاش برای به حداکثر رساندن بر اساس ظرفیت طرح‌های  تولیدی و صنعتی از اهداف مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت در کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود طرح‌های صنعتی نیمه تمام در استان، افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها می‌توان شاهد تحول و توسعه در حوزه اشتغال در استان بود.

وی با بیان اینکه مشکلات 447 واحد و طرح تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت، یادآور شد: حدود 4000 میلیارد تومان تسهیلات برای این واحدها مصوب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه تلاش این سازمان بر شناسایی و فعال کردن واحدهای راکد و نیمه‌فعال است، خاطرنشان کرد: 400 طرح صنعتی در سطح استان در دست اجرا است که 120 واحد از آنها دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 تا 90 درصد است.

دیودیده از حمایت و در اولویت بودن طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی نیمه تمام در استان میزان تولید و اشتغال در استان افزایش یافته و می‌توان در حوزه اقتصاد مقاومتی حرف برای گفتن داشت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تلاش برای فعال کردن طرح‌های راکد و نیمه تمام و افزایش تولید در واحدهای صنعتی را از اولویت‌های مهم این سازمان عنوان کرد و افزود: این هدف را در سال جاری با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی بخشی از افزایش تولید را ناشی از ظرفیت و امکانات فیزیکی عنوان کرد و گفت : حدود 70 واحد صنعتی برای نوسازی و تجهیزات شناسایی شده‌اند.

دیودیده با اشاره به افزایش مطلوب و مورد توجه اشتغال بخش صنعت در سال 95 نسبت به سال 94، تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌های هدفمند و منسجمی برای افزایش روند اشتغال در راستای اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی در استان در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.