سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آغاز رسیدگی به شکایات کاندیداهای شورا

فرماندار کرمانشاه از آغاز رسیدگی به شکایات کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: نتیجه بررسی‌ها از سوی ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه ‌در قالب اطلاعیه رسمی به سمع و نظر مردم و کاندیداهای می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل‌اله رنجبر گفت: براساس ماده 52 قانون انتخابات شوراها پس از اتمام مهلت دو روزه (یک و دو خرداد‌ماه) معترضان به نتایج انتخابات شورا، شکایت‌ها توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت به مدت پنج روز بررسی می‌شود.

فرماندار کرمانشاه گفت: هرگونه نقل قول از فرماندار و هیأت اجرایی فاقد وجاهت قانونی بوده و نتیجه بررسی‌ها از سوی ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه‌(فرمانداری) در قالب اطلاعیه رسمی به سمع و نظر مردم و کاندیداها می‌رسد.

وی با بیان اینکه انتشار برخی مطالب در سایت‌ها و فضای مجازی در این خصوص صحت ندارد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کرمانشاه یازده نفر عضو اصلی و هفت نفر عضو علی‌البدل دارد.

گفتنی است، پنجمین دوره از انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه‌(29 اردیبهشت‌ماه) با حضور حداکثری ملت فهیم ایران در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.