سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجری:شاید همکاران به دلایل شخصی در نشست هم اندیشی شرکت نکردند

سرمربی تیم پدیده گفت: اگر همه همکاران در نشست هم اندیشی لیگ شرکت داشتند، بهتر بود چون مطمئنا کیفیت جلسه بالاتر می‌رفت.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری پس از پایان جلسه هم‌اندیشی مربیان لیگ برتری،اظهار داشت: این جلسه طبق روال هر سال پیش از آغاز لیگ برگزار می‌شود و امروز هم جلسه خوبی برگزار شد.همچنین فتاحی و اسدی برنامه‌های خود را ارائه کردند و مربیان هم نظرات شان را ارائه دادند. امیدوارم یک تعامل خوب به وجود بیاید تا ضمن اینکه تیم‌ها کیفیت لازم را برقرار کنند مسئولان سازمان لیگ هم برنامه های خود را به خوبی عملی کنند.
 
وی در مورد غیبت برخی از مربیان لیگ برتری در این نشست گفت:‌ اگر همه همکاران در این نشست شرکت داشتند،بهتر بود چون مطمئنا کیفیت جلسه بالاتر می‌رفت اما شاید به دلیل مشغله کاری،نتوانستند در اینجا حضور پیدا کنند. ضمن اینکه ما هم در کلاس مربی‌گری بودیم و با خستگی به این جلسه آمدیم. ای کاش تمام مربیان در این جلسه شرکت می کردند،شاید هم سایر مربیان دلیل قانع‌کننده‌ای داشتند که به این جلسه نیامدند.
 
سرمربی پدیده در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بهتر نیست بازی‌های تیم‌های مشهدی پدیده و سیاه جامگان در ورزشگاه امام رضا برگزار شود،پاسخ داد: اتفاقاً با این موضوع موافقم چرا که به رشد فوتبال در مشهد کمک زیادی می کند. وقتی این استادیوم از استاندارهای روز دنیا برخوردار است و از آن استفاده بهینه نبریم در اصل سرمایه ملی را هدر داده ایم. امیدوارم امسال تیم‌های مشهدی در لیگ برتر در این ورزشگاه بازی کنند تا بتوانند کیفیت شان را نسبت به فصول گذشته بیشتر کنند. 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.