سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین اختتامیه جشنواره هزار و یک شب در تهران برگزار می شود

آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره بین المللی «جایزه ادبی هزار و یک شب» با حضور چهره های مطرح علمی٬ فرهنگی و ادبی و تقدیر از حامیان و برگزیدگان این دوره از جشنواره ٬ روز جمعه ۵ جوزا در تالار شباهنگ تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در این دوره بیش از ۳۰۰ نویسنده فارسی زبان از کشورهای افغانستان٬ ایران٬ سوئد٬ آلمان٬ آمریکا٬ اتریش و امارات شرکت کرده بودند که در سه مرحله و با حضور ۱۰ داور از ایران و افغانستان ٬ نتایج نهایی آن مشخص می گردد.

سید محمود حسینی(دبیر اجرایی جشنواره) گفت : با حمایت و همراهی بعضی اشخاص علاقمند به فرهنگ و ادبیات پارسی٬ توانستیم گام مهمی در راستای برگزاری این جشنواره برداریم.

وی ضمن قدردانی از حمایت و همکاری مدیریت انجمن حامی و مجموعه ها و افرادی که برای ارتقاء سطح کیفی جشنواره تلاش کردند، افزود: مبلغ یک میلیون و پانصدهزار تومان در قالب طرح عاشقانه ها٬ به تمامی برگزیدگان و همکاران این دوره از جشنواره٬ اهدا می شود.

جشنواره جایزه ادبی هزار و یک شب٬ ویژه فارسی زبانان سراسر جهان٬ هرساله با تقدیر از پیشکسوتان عرصه ادبیات و زبان پارسی و حمایت از نویسندگان جوان٬ به همت جمعی از نویسندگان علاقمند از افغانستان وایران برگزار می شود.

انتهای پیام/


برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.