به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم یعقوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان، صنعت ، معدن و تجارت مازندران در اولین جلسه کمیته فرش استان گفت: جهت تقویت و توسعه فعالیت های شرکت های تعاونی فرش دستباف روستایی مازندران برنامه های متعددی از قبیل شرکت در نمایشگاه ه های داخلی و خارجی فرش دستباف ، برگزاری نمایشگاههای فصلی، پیگیری ایجاد بازار چه دائمی فرش دستباف تنظیم شده است.
وی با اشاره به کمبود اطلاعات روز آمد در مورد خواسته و گرایش های سلیقه ای مصرف کنندگان گفت: کاهش کیفیت ، ضعف تبلیغات ، عدم برنامه ریزی برای شناسایی سلایق کشور ها ، کمبود آشنایی با بازارهای هدف از دیگر مشکلات این حوزه است.
انتهای پیام/ م