سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری مسابقات ورزشی واحدهای دانشگاهی آذربایجان‌شرقی در اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری مسابقات استانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در این واحد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: با توجه به امکانات، تجهیزات و فضای مناسب برای برگزاری مسابقات کشوری و استانی در این دانشگاه، ضمن امضای تفاهم‌نامه با اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان، مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی به جهت قابلیت‌های این دانشگاه در زمینه‌های مختلف از جمله فضای ورزشی، خوابگاهی، رفاهی و خدماتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می‌شود.
 
وی گفت: در سال جدید دو مسابقه هندبال و فوتسال دانشجویان استان با حضور ورزشکاران واحدهای مختلف دانشگاهی آذربایجان‌شرقی در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شده و به جهت میزبانی شایسته و امکانات لازم برای برگزاری این مسابقات، مسابقات استانی سایر رشته‌ها نیز در این واحد برگزار می‌شود.
 
اسدی گفت: این دانشگاه ظرفیت و قابلیت برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ملی را دارد و پیش از این نیز واحد اهر افتخار میزبانی مسابقات سراسری کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان سراسر کشور را بر عهده داشته و این مسابقات به بهترین نحو ممکن برگزار شده است.
 
وی همچنین از امضای تفاهم‌نامه با اداره ورزش و جوانان خبر داد و افزود: با تفاهم‌نامه امضا شده و بازدید مدیرکل اداره ورزش و جوانان از امکانات و فضای ورزشی واحد اهر، اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشور و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی هیأت هندبال کشور در این واحد برگزار شد که این کار افتخاری برای این دانشگاه و همشهریان اهری است.
 
گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با دارا بودن یک مجتمع ورزشی، سالن‌های اختصاصی برای برگزاری مسابقات کشتی، هندبال، فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و مجتمع‌های خوابگاهی برادران و خواهران با ظرفیت بیش از 600 نفر و مجتمع رفاهی، رستوران و فضای مناسب تفریحی ظرفیت لازم برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی را دارد.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.