سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یگانه رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دردها در نمایش «بوفالو آمریکایی» از دل جامعه می‌جوشند

این نمایش، بسیار تاثیرگذار است و از دل جامعه و کسانی می‌جوشد که درد کشیده‌اند.

یگانه رجبی، بازیگر نمایش «بوفالو آمریکایی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ملاک انتخاب نقش خود، گفت: قبلا در این نمایش، یک بازیگر به جای من بود که همین نقش را بازی می‌کردند ولی یک هفته مانده به اجرا بنا بر دلایلی نتوانست حضور داشته باشد و من به جای وی آمدم. ملاک من برای انتخاب این نمایش، این بوده است که؛ این نمایش، اثر «دیوید ممت» بوده و بسیار خوب است و من نقش یک پسر را بازی کردم. من قرار بود در یک هفته مانده به اجرا با نقش یک پسر، در نمایش خودم را بسنجم و این برای من یک چالش بود.

وی پیرامون نظر خود درباره نمایش نامه اظهار داشت: نویسنده این نمایش‌نامه، یکی از بهترین نمایش‌‌نامه‌ نویسان و مورد علاقه من است و من هر کار دیگری با چنین متنی پیشنهاد شود قبول می‌کنم.

رجبی در خصوص هدف از اجرای این نمایش تصریح کرد: این گروه چند سال است که بر روی این متن کار می‌کنند و چندین ماه است که در حال تمرین هستند. این متن بسیار حرف‌ها برای گفتن دارد.

بازیگر نقش «بابی» در نمایش «بوفالو آمریکایی» پیرامون سالن نمایش بیان کرد: پلاتو اجرا خوب است، یک سری مشکلاتی با گروه جوان و دانشجو دارند که واقعا نمی‌فهمم با اینکه ما هر کدام نزدیک به 9 تا 10 سال است که کار تئاتر می‌کنیم ولی از آن‌ها هم متشکریم چرا که؛ در بسیاری از مواقع، ما را کمک کردند.

یگانه رجبی در خصوص کلام آخر خود گفت: ما بازخوردهایی که هر شب از مخاطبان می‌گیریم، بسیار متفاوت است. این متن بسیار تاثیرگذار است و از دل جامعه و کسانی می‌جوشد که درد کشیده‌اند.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.