سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بازگرداندن 6.5 هکتار از اراضی تصرف شده به دولت

6.5 هکتار از اراضی تصرف شده ی جیرفت توسط مأموران فرماندهی یگان حفاظت و پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان به دولت بازگردانده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ خانباز امیرافضلی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: 40 هزار متر مربع از اراضی رفع تصرف شده در شهرستان جیرفت در منطقه انجیرسیاه بخش جبالبارز شمالی، 6هزار متر مربع در منطقه دره‌ رود، سه هزار متر مربع در منطقه سجدوئیه و 14 هزار متر مربع در منطقه باب دراز بخش ساردوئیه قرار دارد.

وی تأکید کرد: مقابله با زمین‌ خواران کوچک و بزرگ همواره در دستور کار یگان حفاظت قرار دارد و با عناصر فرصتطلب و سودجو که در راستای تصرف عدوانی اراضی ملی اقدام می‌ کنند، برخورد قاطع و مقتدرانه می شود.

امیرافضلی افزود: هرگونه حرکت در راستای تخریب و تصرف عرصه‌ های مرتعی و جنگلی به صورت شبانه‌ روزی توسط مأموران یگان حفاظت و پاسگاه به صورت ویژه رصد می ‌شود.
وی از مردم خواست: در صورت اطلاع از هر گونه خسارت، تخریب یا سوءاستفاده از اراضی با شماره ی 1504 امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت جنوب کرمان تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.