سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آماده سازی مساجد کرمانشاه برای اجرای طرح ربیع القرآن

طرح ربیع القرآن با بهره گیری از ظرفیت کانون ها با شکوه هر چه تمام تر در مساجد شهری و روستایی برگزار می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت: طرح ربیع القرآن با بهره گیری از ظرفیت کانون ها با شکوه هر چه تمام تر در مساجد شهری و روستایی برگزار می شود.

  طیب صفری با اشاره به پیوند مستحکم بین قرآن و مسجد که کلام خدا و خانه خدا هستند، گفت: مقدمات لازم برای اجرای هر چه با شکوه تر طرح ربیع القرآن در مساجد استان فراهم شده است.

وی اجرای این طرح را در راستای گسترش فرهنگ و معارف غنی قرآن کریم برشمرد و افزود: متولیان مساجد باید فضای مساجد را به گونه ­ای مهیا کنند که روز به روز و بیش از پیش شاهد گسترش انس با قرآن و اجرای برنامه ­های قرآنی در مساجد باشیم.

صفری با بیان اینکه ماه رمضان نقطه شروع این حرکت ارزشمند و عظیم قرآنی خواهد بود، اظهار کرد: طرح ربیع القرآن 29 شعبان (شب اول ماه مبارک رمضان) برای استقبال از ماه بهار قرآن و ضیافت الهی در همه مساجد به ویژه کانون­ های فرهنگی هنری مساجد و مراکز خانه نور برگزار می شود.

وی با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده با مدیران کانون­ ها، ائمه جماعت و سایر دستگاه­ های فرهنگی، قرآنی و اجرایی استان، اظهار کرد: این مراسم مردمی و معنوی بعداز نماز مغرب و عشءا با دعوت از اهالی محله و چهره های قرآنی در مساجد برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کرمانشاه بهره ­گیری مناسب و کافی از فضای قرآنی ماه مبارک رمضان در مساجد برای احیاء و تقویت برنامه­ های قرآنی، شناسایی و تکریم فعالان قرآنی جهت ترغیب برای حضور در برنامه های قرآنی مساجد و توجه بیش از پیش به برنامه ریزی و اجرای برنامه ­های قرآنی در کانون­های مساجد را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

 
انتهای پیام/پ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.