سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

كشف 65 فقره سرقت در كرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگيری دو سارق حرفه ای قطعات و محتويات داخل خودرو و كشف 65 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در سطح شهر كرمان ،ماموران كلانتری 16 شهر كرمان دستگيری عامل يا عاملان سرقت  را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامي، افزود : ماموران اين كلانتري سرانجام موفق شدند با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي ،سارقان را شناسايي و در یک عمليات غافلگيرانه آنان را در مخفيگاهشان غافلگير و دستگير کنند. 

اين مقام انتظامی خاطر نشان کرد : در تحقيقات و بازجوئي هاي انجام گرفته از سوي پليس،سارقان به 65 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر كرمان اعتراف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان گفت: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از  مخفیگاه سارقان دستگیر شده مقداری زیادی قطعات و محتويات داخل خودرو از قبیل زاپاس ،باند و پخش خودرو کشف شد. 

روانبخش با اشاره به اينكه در رابطه با اين سرقت ها 6 مالخر نيز دستگير شده است،گفت: سارقان و مالخران دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي، و تعدادی از اموال كشف شده پس از شناسايی تحویل مالباختگان شد و تحقیقات پلیس با جدیت به منظور شناسايی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.