سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برگزاری گسترده‌ترین دوره‌های مجازی برای توانمندسازی آموزش دهندگان

رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: با توجه به حجم آموزش دهندگان در دوره‌های توانمندسازی مجازی، گسترده‌ترین طرح را در دستور کار قرار داده‌ایم.

علی باقر‌زاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه بیش از ۵۴ هزار آموزش‌دهنده در دوره‌های توانمند‌سازی سامان نهضت شرکت کردند اظهار کرد: این فعالیت از گسترده‌ترین اقداماتی است که تاکنون انجام شده و ۱۲۶ نفر ساعت از طریق سامانه‌های مجازی دوره می‌بینند.
 
وی ادامه داد: یک‌سوم فیلم‌های عمومی و تخصصی واگذاری شده که به تدریج سایر فیلم‌ها نیز روی سایت قرار داده می‌شوند و از بار‌گذاری یکباره تمامی مطالب درسی برای جلوگیری از ترافیک شبکه خودداری کردیم.
 
رییس سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: آموزش‌دهندگان نباید هیچ هزینه‌ای بجز ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومانی که در نظر گرفته شده از این گروه اخذ شود.
 
باقرزاده با اشاره به اینکه ۱۲۰ فیلم کوتاه از ۳۰۰ فیلم تاکنون ارائه شده است، تصریح کرد: آموزش‌دهندگان باید این دوره‌ها را گذرانده و از تیر ماه ارزشیابی شوند که با توجه به حجم مطالب می‌توان کمی زمان را تغییر داد.
 
وی تأکید کرد: آموزش‌دهندگان باید برای ادامه فعالیت با سازمان نهضت حتماً در این دوره‌های توانمندسازی پذیرفته شوند و اگر نمره آن‌ها در آزمون اول به حد نصاب نرسد باید در دفعات بعدی این ارزشیابی را انجام دهند که برای این امر هزینه دریافت می‌شود و تا زمانی که آموزش دهندگان در دوره‌ها قبول نشوند امکان همکاری با نهضت را ندارند.
 
رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: آموزش‌دهندگانی که دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند با مراجعه به مراکز جهاد دانشگاهی استان خود فایل‌ها را در قالب cd یا فلش دریافت کرده و از آن استفاده کنند، البته نباید پولی برای این کار از آن‌ها دریافت شود.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.