سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

واکنش مدیرعامل تراکتورسازی تبريز به انتخاب نشدن سرمربی جديد

با جدایی امیر قلعه نویی از تیم تراکتورسازی تبريز مسئولان این باشگاه هنوز برای انتخاب سرمربی جدید به جمع بندی نرسیدند و این مساله انتقادهایی را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتورسازان گفت: در صدد است تا بهترین گزینه انتخاب شود.
 
وی  درباره تاخیر به وجود آمده در روند انتخاب سرمربی گفت: ما همیشه برای تراکتورسازی به دنبال بهترین ها بوده ایم. هواداران تراکتورسازی شایسته بهترین ها هستند و انتظاری به جز کسب نتایج خوب و در عین حال ارائه بازی های زیبا و چشم نواز ندارند.  
 
براين اساس با همه گزینه های داخلی و خارجی که مورد نظر کارشناسان بودند مذاکره کردیم وعلت طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی این بود که نخواستیم به عجله و یک تصمیم فردی به جمع بندی نهایی برسیم. به نظرات هواداران و مطالبات به حق آنها توجه داشتیم.
 
وی افزود: با این وجود پس از بررسی شرایط گزینه ها و مشاوره با کارشناسان تصمیم نهایی را در این خصوص خواهیم گرفت ،تصمیمی که به سود هواداران تراکتورسازی باشد و انشالله با حمایت پرشورها منجر به موفقیت تیم در رقابت های فصل آتی شود.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.