سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بررسی عملکرد پتروشیمی در مرحله فینال

سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام گفت: نیمه اول بازی مشکل دفاعی داشتیم و با توجه به فشاری که حریف به ما وارد کرد قدری در کار حمله ضعیف ظاهر شدیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مهران شاهین طبع ، سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام بیان داشت: در بازی امروز بازیکنان ما تمرکز بیشتری نسبت به حریف داشتند و این موضوع عامل اصلی برد ما شد.
 
 سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام با بیان این که در نیمه اول بازی بازیکنان آبادان به خوبی بازی را کنترل کردند افزود: این امر موجب شد که آن ها در نیمه نخست در کارهای هجومی بهتر ظاهر شده و پیروز میدان شوند.
 
وی عنوان کرد: اما در نیمه دوم دفاع خود را سر و سامان دادیم و توانستیم امتیازات بهتری کسب کنیم. در کوارتر سوم بازی عملکرد بچه های تیم به مراتب بهتر شد و توانستیم اختلاف امتیازات را بیشتر کنیم.
 
شاهین طبع ادامه داد: هر چه بازی به جلوتر می رفت تمرکز بازیکنان ما بیشتر می شد و این موضوع باعث شد که پیروز میدان شویم.
 
وی در پاسخ به این پرسش که بازی سوم دو تیم را چگونه ارزیابی می کنید افزود: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و نمیتوان از الان پیش بینی بازی بعد را کرد اما آن چیزی که مشخص است تیمی که در شرایط بهتری باشد و در واقع تیم تر باشد، پیروز میدان خواهد بود.
 
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام گفت: قطعا ما تمام تلاش خود را برای بازی بعد انجام خواهیم داد و به دنبال کسب پیروزی در بازی سوم هستیم اما باید گفت همه چیز به شرایط بازی بستگی دارد.
 
وی در خصوص تماشاگران تیم پتروشیمی بندر امام افزود: تماشاگران ما امروز سنگ تمام گذاشتند و هر چه در توان داشتند ما را تشویق کردند. قطعا حضور آن ها نقطه قوتی برای ما بوده و در پیروزی های ما بسیار موثر هستند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.