سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگيری سارقان ساختمان های نیمه کاره

سارقان ساختمان های نیمه کاره در بابل دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از شناسایی و دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره با پنج فقره سرقت خبر داد.

وی افزود: در پي مراجعه برخی شهروندان به پلیس آگاهی و طرح شکایات مبنی بر سرقت لوازم و تجهیزات ساختمانی از ساختمان های نیمه کاره موضوع برای رسيدگي به دایره مبارزه با سرقت پليس آگاهي ارجاع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: كارآگاهان دایره مبارزه با سرقت طي تحقيقات و بررسی اوليه موفق شدند، ردي از سارقان با تجربه را در اين سرقت ها به دست آورند.

سرهنگ جعفری افزود : با اطمينان از دست داشتن يك سارق سابقه دار به نام ت – ن در اين سرقت این فرد در عملیاتی پلیسی دستگیر شد و طي تحقيق و بازجويي به عمل آمده ابتدا منكر هر گونه سرقت شد، اما پس از مواجه با ادله و مستندات پليس به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت ساختمان های نیمه کاره با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف كرد.

وی گفت : همدستان متهم نیز در ادامه تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس به بیش از پنج فقره سرقت اموال ساختمان های در حال ساخت اعتراف کردند.

سرهنگ جعفری با هشدار به شهروندان از آنان خواست، حتی الامکان در هنگام عصر و شب به منظور پیشگیری از سرقت منزل از نگهبان محله استفاده و راههای ورودی و خروجی ساختمان را محصور کنند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.