سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اجرای طرح بخشودگی دير کرد جرايم رانندگی

طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی معوق سال 95 از امروز تا پايان آذر امسال در مازندران اجرا می شود.

سرهنگ باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از اجرای طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی معوق تا پایان سال 95 در استان خبر داد .

وی گفت: برابر مصوبه مجلس محترم شوراي اسلامي و به استناد بند (ج) تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه سال 1396 کل کشور، دير کرد ناشی از عدم پرداخت جرايم رانندگی تا پايان سال 95 مورد بخشودگی قرار گرفته و مالکان خودروهای دارای جرايم معوق تا پايان آذر ماه 96 مهلت پرداخت دارند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: بر این اساس و با تمهیدات اندیشیده شده، مالکان وسایل نقلیه می توانند از این تسهیلات برخوردار شده و به جای پرداخت جریمه 2 برابری، اصل مبلغ را بپردازند .

سرهنگ باقری افزود: رانندگان برای استفاده از این تسهیلات نیازی به مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی ندارند و این تسهیلات به طور متمرکز در سامانه اجرائیات پلیس راهور اجرایی شده است.

وی گفت : مالکان وسایل نقلیه می توانند از طریق ارسال vin خودرو به سامانه پیامکی 1101202020 یا مراجعه به پلیس +10 و یا سایت اینترنتی پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: تسهیلات پرداخت موردی جرایم رانندگی در سامانه راهور 120 مهیاست و رانندگان می توانند به صورت یکجا و یا موردی نسبت به پرداخت جرایم رانندگی اقدام کنند .

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.