سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

حضور گسترده مردم در انتخابات هشداری به دشمنان اسلام

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه گفت: حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای هشداری به دشمنان و بدخواهان نظام و ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمودی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه در جلسه هماهنگی آیین های گرامیداشت سوم خرداد و سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در مراغه گفت: ملت ایران در این انتخابات نشان دادند توطئه و خیالات باطل بدخواهان نظام اسلامی با این حضور حماسی نقش بر آب شده است.
 
وی ادامه داد: برگزاری باشکوه انتخابات در کشورمان با توجه به اتحاد نامبارک برخی کشورهای متحجر منطقه با نظام سلطه در خاورمیانه و روی کارآمدن فردی چون ترامپ، نشان دهنده اتحاد و انسجام ملی در برابر این گونه تهدیدات و تحرکات پوچ و واهی است.
 
وی اضافه کرد: مشارکت گسترده مردمی در پای صندوق های رای اعلام خطر به دشمنی های کسانی است که درصدد کمرنگ جلوه دادن اتحاد ملی و پشتوانه مردمی نظام اسلامی و دولت خدمتگزار است.
 
وی با تجلیل از حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: دستگاه های مختلف اجرایی و نظارتی این انتخابات در برگزاری هرچه باشکوه تر این عرصه مشارکت مردمی به ویژه در این شهرستان قابل تقدیر است.
 
وی با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه ها، نهادها و سازمان ها در برگزاری آیین های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ارتحال امام راحل افزود: این آیین های ملی و مذهبی با مشارکت مردمی و دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید به صورت باشکوهی برگزار و اجرا شود.
 
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
چقدخطرناک لرزیدن