سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

برگزاری نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مددجویان

نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مددجویان با 45 غرفه در شهرستان بجنورد برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بجنورد؛ اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی درماه مبارک رمضان امسال برای ششمین سال متوالی با برپایی ۴۵ غرفه در محل شهربازی بجنورد برگزار می‌‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه به‌ منظور ارائه دستاوردهای کمیته امداد و تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال و نیز با هدف تقویت تولیدات داخلی و کمک به اقتصاد مقاومتی و کمک به مایحتاج مددجویان برگزارمی شود.

اهرابی ذکر کرد: در این نمایشگاه علاوه بر راه‌اندازی غرفه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، غرفه‌های ثبت‌نام از خیران و علاقه‌مندان مشارکت در طرح‌های اکرام، طرح محسنین، آزادی زندانیان، شفا انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح‌های اشتغال مددجویان در این غرفه‌ها در زمینهٔ صنایع‌دستی سنتی، پوشاک محلی، نقاشی، قاب و تابلو، مواد غذایی، مبلمان سازی، محصولات فرهنگی، پوشاک ورزشی، تولیدی مانتو، پوشاک زنانه، مواد پروتئینی و لبنیات و خوار و بارفروشی در 30 غرفه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد: همچنین اجرای طرح «همیان مولا» همزمان با ماه مبارک رمضان دراستان برگزار می‌شود که امسال بیش از 120 هزار کیسه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان و محرومان در بین خیران، اصناف و سایر عموم مردم توزیع‌شده است.

گفتنی است، سال گذشته در قالب این طرح بیش از 100 هزار کیسه توزیع و خیران بیش از 10 میلیارد ریال در این طرح مساعدت نقدی و غیرنقدی داشته‌اند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.