سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آموزش های ایمنی رایگان به شهروندان

آتش نشانی شیراز آموزش های ایمنی رایگان را به ایستگاه های آتش نشانی برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عیدی پور معاون آموزش، ایمنی و پیشگیری آتش نشانی شیراز گفت: آموزش در آتش نشانی چه در بخش درون سازمانی و چه در بخش شهروندی و عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون در هر دو صورت، با حفظ و نجات جان و مال شهروندان در مقابله با حوادث ارتباط دارد.

 
وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی به منظور ارائه خدمات آموزشی رایگان به شهروندان طرح جمعیت آتش نشانان محله ( جام ) را عملی کرده است که این طرح از سال 1390 به صورت فعال کار خود را آغاز کرده و تاکنون 20 هزار نفر جذب کرده و تنها در سال 95، 10 هزار و 446 نفر ساعت آموزش دیده اند.
 
عیدی پور اضافه کرد: این آموزش ها کاملاً رایگان و داوطلبانه بوده و در صورت فعالیت و درخواست متقاضیان دوره های آموزشی تخصصی تر برگزار خواهد شد.
 
وی بیان کرد: همچنین در اقدامی نو، آموزش های نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی و هرگونه اطلاعات مورد نیاز شهروندان در این خصوص از طریق مراجعه حضوری به ایستگاه های آتش نشانی مهیا شده است که آدرس ایستگاه های آتش نشانی در سطح شیراز و شماره تماس آن ها را می توان از سایت رسمی آتش نشانی شیراز www.shiraz125.ir بدست آورد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.