سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

توزیع بیش از هزارتن اقلام مایحتاج ماه رمضان

توزیع هزار و 149 تن انواع مواد غذایی مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ عبدالله یوسفی رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه این اقلام با قیمت مصوب به بازار تزریق می شود ،اظهار داشت: این اقلام شامل برنج مرغوب وارداتی، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و شکر تصفیه شده است.

وی افزود: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم بازار استان، توزیع اقلام در قالب طرح توزیع سبد کالای اساسی در سراسر استان اجرایی می شود.

وی گفت: در این طرح 575 تن شکر سفید تصفیه شده، 330 تن برنج مرغوب وارداتی، 220 تن مرغ منجمد و 24 تن گوشت منجمد گوساله در سراسر استان توزیع می شود.

یوسفی اظهار کرد: این اقلام در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان دولت، بخش خصوصی و سایر فروشگاه های عرضه این اقلام برای مردم در دسترس است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در این طرح هر کیلوگرم شکر با قیمت 28 هزار و 500 ریال، برنج مرغوب وارداتی 27هزار ریال مرغ منجمد 57 هزار ریال، گوشت قرمز منجمد 227 هزار ریال به دست مصرف کننده می رسد.

وی تاکید کرد: در این طرح سهم ویژه برای شکر مورد نیاز اصناف در ماه رمضان دیده شده و بدون محدودیت در اختیار اصناف گذاشته می شود.

یوسفی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد اظهار کرد: در صورت نیاز، تامین میزان بیشتری از این اقلام میسر است و به بازار تزریق می شود.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.