سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

هشدار شدید آبفا به دارندگان انشعاب غیرمجاز

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان از تشدید برخورد با صاحبان انشعابات غیر مجاز آب خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،داراب بیرانوند مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان با بیان اینکه امسال برخورد با انشعابات غیر مجاز آب در استان تشدید می‌شود، اعلام کرد: امروزه استفاده از انشعابات غیرمجاز آب به صورت آشکار و پنهان یکی از پدیده‌هایی است که مشکلات متعددی را برای صنعت آب و فاضلاب کشور ایجاد کرده است .  
 
داراب بیرانوند عنوان کرد: خسارات مستقیم و غیرمستقیم ناشی از این گونه انشعابات باعث شده که طی سال‌های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته و برخورد با عاملین برقراری این گونه انشعابات را با انسجام بیشتری مورد پیشگیری قرار دهد .  
 
بیرانوندی ضمن تقدیر از همکاری مطلوب دستگاه قضایی استان در زمینه برخورد با متخلفین از دایر شدن شعبه خاص حل اختلاف مرتبط با موارد حقوقی و قضائی شرکت آب و فاضلاب در محل دادگستری ایلام با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده متخلفان انشعاب‌های غیرمجاز آب و فاضلاب خبر داد و تصریح کرد: قاطعیت دستگاه قضایی استان در برخورد با انشعابات غیرمجاز به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آن را دارد .
 
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام افزود: مامورین قرائت کنتور و توزیع قبوض آب با کارت شناسایی معتبر به درب منازل مسکونی و تجاری در تمامی شهرستان‌های استان مراجعه می‌کنند .
 
 
انتهای پیام/ ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.