سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر؛

حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیامی رسا برای جهان استکبار داشت

امام جمعه بوشهر گفت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیامی رسا برای جهان استکبار داشت و آن، ولایتمداری، اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستیز با استکبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی اظهار داشت: بار دیگر برگ زرین دیگری بر تاریخ سیاسی ایران افزوده شد و مردم ولایت‌مدار ایران به ویژه استان ولایت‌مدار و دارالحماسه بوشهر با حضور حماسی خود نشان دادند که به هدایت‌های رهبر عظیم الشأن خود حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» لبیک می‌گویند و در صحنه‌های سرنوشت‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقاد حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: این حضور پرشکوه پیامی رسا برای جهان استکبار داشت و آن، ولایتمداری، اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستیز با استکبار است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: بی تردید این حضور موجب اقتدار نظام و مایه یأس دشمنان خواهد بود و نتیجه آن هر چه باشد برنده حقیقی آن، مردم عزیز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان از همه تلاشگران عرصه انتخابات تقدیر و تشکر کرد و همگان را به وحدت در سایه ولایت، قانون‌مداری و مراعات اخلاق توصیه کرد.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.