سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

پیام مشترک استاندار ونماینده ولی فقیه درلرستان از حضور مردم در انتخابات

آیت الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم فهیم و ولایتمدار لرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این پیام مشترک آمده است: جشن ملی و حماسه آفرین انتخابات روز گذشته، برگ زرین و خوش نقش دیگری به کتاب قطور عزم و اراده ملت آگاه ایران اسلامی و لرستان سربلند افزود.

این پیام می افزاید: حضور پرشور و گسترده شما برادران و خواهران محترم در مراکز رای گیری در جای جای استان بار دیگر اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استحکام ریشه های مردم سالاری دینی و دلبستگی عمومی به ارزش های انقلاب را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت و چشم دشمنان و بدخواهان و حاسدان را کور و دل دوستان و دلسوزان را شاد کرد.

امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان در این پیام تاکید کردند: بدون تردید شما مردم فهیم و ارزشمند؛ پیروز و سربلند این انتخابات بوده و گوهر گرانبهای اعتماد شما بهترین پشتوانه برای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور و استان لرستان است.

آنها افزودند: اینجانبان با بجا آوردن سجده شکر به درگاه حضرت حق تعالی و عرض اخلاص به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و آرزوی سلامت و توفیق روزافزون برای رهبر معظم انقلاب؛ مراتب قدرشناسی و تشکر همه جانبه خود را تقدیم شما مردم نجیب و شریف استان و یکایک عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی، انتظامی و سایر دست اندرکاران انتخابات کرده و آرزو می کنیم به فضل حضرت حق تعالی تمام رقابت های گذشته جای خود را به رفاقت و همدلی در مسیر پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر استان داده و صرف خدمت به مردم شریف و شایسته استان شود.

انتهای پیام /م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.