سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

شهر از اعلان‌های انتخاباتی پاک شد

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: اعلان‌های انتخاباتی در يک اقدام ضربتی توسط نيروهای خدمات شهری از معابر شهر زدوده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجيد درويشي اظهار داشت: 600 نفر نيروي خدمات شهری با 24 خودرو در قالب گروه‌های پاک‌سازی شهرداری پس از پايان مهلت تبليغات، کار پيمايش و پاک‌سازی 2 هزار کيلومتر جداره شهری و نظافت و جمع‌آوری 2 هزار کيلومتر طولي از معابر را در شهر آغاز کردند.
 
وی با بيان اينکه روند پاک‌سازی معابر شهر همدان از زمان پايان تبليغات آغاز شد، خاطرنشان کرد: پاک‌سازی اعلان و برچسب از روی پايه تابلوهای شهر، جمع‌آوری پارچه‌نوشته و ريسه‌های تبليغی از روی درختان و فضاي سبز، شستشوی پل‌های عابر پياده و پاک‌سازی آن از ديگر اقداماتی بود که توسط شهرداری همدان بلافاصله بعد از پايان زمان تبليغات انجام شد.
 
درويشی گفت: در مدت زمان تبليغات همه اعلان‌ها و بنرهای تبليغاتی غيرمجاز از شهر جمع‌آوری شد که در روزهای پايانی تبليغات به حدود 60 تن کاغذ رسيد.
 
وی همچنين برآورد هزينه پاک‌سازی و رفت و روب و جمع‌آوری تبليغات از شهر را با در نظر گرفتن خسارت وارد شده بيش از 5/5 ميليارد ريال در حوزه خدمات شهری بیان کرد.
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.