سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امیدواریم وعده اشتغال روحانی به فراموشی سپرده نشود/ دولتمردان در مسائل اقتصادی و تجاری ذی‌نفع نباشند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب معتقد است که دولتمردان برای مبارزه با رانت و فساد، نباید در مسائل اقتصادی و تجاری ذی‌نفع باشند.

محمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون پیام روز گذشته مقام معظم رهبری در پی حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات و تاکید ایشان بر اولویت دولت دوازدهم در توجه به محرومین و برخورد با فساد اظهار داشت: عدالت یکی از آرمان‌ها و شعار‌های اصلی انقلاب ما است و ایجاب می‌کند که محرومین جامعه مورد حمایت و توجه بیشتری قرار گیرند و فاصله طبقاتی کاهش یابد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه توجه به افراد بی‌بضاعت در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده است، گفت: امیدواریم که نگاه دولت فقط به اقشار پر درآمد و ثروتمند نباشد و همانطور که با خرید هواپیما، طبقات برخوردار جامعه را  بهره‌مند می‌کند، به وضعیت معیشت دیگر اقشار جامعه هم توجه کند.

حسینی با تاکید بر لزوم توجه به اشتغال جوانان تصریح کرد: دولت بارها اعلام کرده که در پی شادی و نشاط جوانان است که بالاترین شادی و نشاط وقتی ایجاد می‌شود که جوانان ما شاغل باشند و برای تشکیل زندگی‌شان درآمد داشته باشند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود وعده ایجاد 950 هزار شغل در سال را داد که امیدواریم این وعده تحقق یابد و مثل وعده‌هایی نباشد که به فراموشی سپرده می‌شود چون اشتغال، مسئله‌ای جدی برای کشور است

وی با بیان اینکه طبق برنامه ششم نرخ بیکاری باید از 12‌ درصد به 8 درصد کاهش یابد، یادآور شد: برای رسیدن به این مهم باید سالانه بیش از یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شود که عملیاتی شدن همان وعده شغلی آقای روحانی یعنی ایجاد 950 هزار شغل هم به رونق کشور کمک می‌کند و برای از بین رفتن بیکاری باید از واردات بی‌رویه و قاچاق کالا پیشگیری کرد.

حسینی در رابطه با یکی دیگر از تأکیدات مقام معظم رهبری برای دولت دوازدهم یعنی لزوم مبارزه با فساد گفت: فساد برای مردم قابل پذیرش و تحمل نیست و آنان انتظار دارند که گلوگاه‌های فساد در کشور شناسایی شود و با فساد سیستمی برخوردی قاطع شود که این مهم نیازمند همکاری دولتمردان با دستگاه‌های نظارتی و قضایی است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه دولتمردان هر جا که فسادی را مشاهده کردند باید بدون ملاحظه با آن برخورد کنند، اظهار داشت: هیچ فرد و سازمانی نباید در مسئله فساد زیر چتر حمایتی قرار گیرد و با جدیت باید با این پدیده شوم مبارزه کرد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید به رانت‌خواری و تبعیض در کشور پایان داد: لازمه محقق شدن این مسئله آن است که دولتمردان در مسائل اقتصادی و تجاری ذی‌نفع نباشند چرا که اگر خودشان کار تجاری و انتفاعی انجام دهند، نمی‌توانند با رانت و فساد مبارزه کنند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.