سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«ملودی شهر بارانی» اثری هنرمندانه و خلاقانه است

«ملودی شهر بارانی» متن بسیار تاثیرگذار دارد و با كارگردانی خوب آقای شهرستانی به اثری تماشایی تبدیل شده كه لحظه به لحظه تماشاگر را با خود همراه می‌كند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا اكبری، بازیگر و مدرس تئاتر كه به تماشای نمایش «ملودی شهر بارانی» در تماشاخانه مهر حوزه هنری نشسته بود، گفت: میكائیل شهرستانی بازیگری توانمند و كارگردانی خلاق است. «ملودی شهر بارانی» متنی بسیار تاثیرگذار دارد و با كارگردانی خوب آقای شهرستانی به اثری تماشایی تبدیل شده كه لحظه به لحظه تماشاگر را با خود همراه می‌كند.
 
این بازیگر تئاتر و سینما از بازی گروه جوان این نمایش تقدیر كرد و افزود: شهرستانی با گروهی جوان به سراغ متنی بزرگ رفته و بسیار خوب از عهده‌ آن برآمده است. كاملا مشهود است كه گروه روی متن بسیار تسلط دارد و بی‌شك این مهم، نتیجه‌ كار و پژوهش بر روی اثر جاودان مرحوم رادی است.
 
وی تصریح كرد: شهرستانی فرزند تئاتر است و كارش را هم در تئاتر خوب بلد است. شیوه‌ برخورد او با متن رادی و انتخاب دیالوگ‌های تعیین‌كننده، ضرباهنگ خوبی به نمایش «ملودی شهر بارانی» داده است و این اجرا را  به اثری هنرمندانه و خلاقانه تبدیل كرده است.   
 
اكبری در پایان گفت: مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری با در اختیار داشتن دو تماشاخانه خوب ماه و مهر، پتانسیل این را دارد كه تماشاگر ثابت داشته باشد. باید با تمهیداتی شریف و انسانی مثل دعوت از هنرمندان بنام و با تجربه یا میدان دادن به گروه‌های جوان و مستعد چراغ این تماشاخانه‌ها را در تمام ایام سال روشن نگه داشت.
 
یادآور می‌شود «ملودی شهر بارانی» به كارگردانی میكائیل شهرستانی تا 5 خردادماه ساعت 19 در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.