سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی ایلام خبر داد؛

اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ایلام

مدیرکل بهزیستی ایلام از اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با عنوان ماد در سه شهرستان استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛زهرا همتی مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: این طرح با مشارکت آموزش و پرورش امسال در 40 کلاس درس دخترانه و پسرانه پایه دوم مقطع متوسطه اول اجرا می شود.

وی با ذکر اینکه این طرح در سه شهرستان دره شهر، ایلام و ایوان اجرا می شود، افزود: مربیان مرتبط با دروس مطالعات اجتماعی در این طرح آموزش های لازم را کسب و آنها را به دانش آموزان منتقل می کنند.

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: دانش آموزان نیز در این طرح با شناسایی آسیب ها در مدارس راهکارهای لازم را برای رفع آن به اولیا مدارس ارایه می کنند.

همتی ارتقا توانمندی های دانش آموزان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت دانش آموزان برای مقابله با آسیب های اجتماعی را از اهداف این طرح برشمرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام یادآور شد: همچنین به منظور اجرای مطلوب این طرح در سال جاری کارگاه تربیت مربی ویژه دبیران درس اجتماعی مدارس اجرا کننده به مدت سه روز برگزار تا این افراد در زمینه ارتقا توانمندی های دانش آموزان مهارت لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/ د

پیشگیری از آسیب های اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.