سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تولیدات داخل تامین کننده 80 درصد تجهیزات خطوط لوله خوزستان

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان از تامین حدود 80 تا 85 درصد نیاز تجهیزات خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان از قطعات داخلی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛حمیدرضا کیهان پور، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان گفت: هم اکنون بیش از 80 درصد تجهیزات شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان از تجهیزات و کالاهای ساخت داخل تامین می شود.
 
وی با بیان این که زیرساخت‌های شرکت خطوط لوله و مخابرات به گونه‌ای است که از تجهیزات و توانمندی‌های داخلی به‌طور مستقیم بهره مند می‌شود، بیان داشت :در زمینه تعمیرات اساسی دستگاه‌ها از همکاران منطقه و به‌طور عمده پیمانکاران بومی و شرکت‌های داخلی استفاده می‌کنیم و تلاش ما بر این است که به‎طور کامل از قطعات داخلی استفاده شود.
 
به گفته مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان، ما توانستیم دست صنعتگر داخلی را بگیریم و همراه خود به این مرحله برسانیم.
 
شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان یکی از 12 منطقه‎ای به شمار می آید که در گستره وسیع استان خوزستان فعالیت می‎کند، این منطقه شامل 16 مرکز انتقال نفت، دو تاسیسات انتهایی در 11 مکان جغرافیایی مختلف است.
 
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.