سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

اجرای پروژه های راهسازی و راهداری در استان سمنان

مدیرکل راه و ترابری استان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی 30 پروژه راهسازی و راهداری در سال 95 دراستان سمنان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان ضمن اشاره به احداث بلوار ورودی کلاته خیج از بزرگراه شاهرود - آزادشهر،گفت: احداث باند دوم محور منشعب از باند اصلی شاهرود – آزادشهر بسمت کلاته خیج و سپس روستای خیج با انجام عملیات خاکی این محور در حال انجام است.

وی افزود: عملیات این پروژه به دلیل کم عرض و دو طرفه بودن و بالا رفتن احتمال تصادف ها با احداث باند دوم ضمن افزایش ایمنی، از تصادفات احتمالی به خصوص رخ به رخ جلوگیری به عمل خواهد آورد.

نژاد صفوی: این پروژه به طول هفت کیلومتر در دوقطعه است که قطعه اول آن از ابتدای جاده اصلی شاهرود – آزادشهر به طرف کلاته خیج به طول پنج کیلومتر و قطعه دوم آن از شهر کلاته خیج به سمت روستای خیج بطول دو کیلومتر است.

وی تصریح کرد: این عملیات نیز از اهداف عمل به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبریمبنی بر اقتصاد مقاومتی بوده که با همت نیروهای راهداری شاهرود در حال انجام است که سعی بر این است ظرف مدت دو ماه به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و ترابری استان  افزود: در سال ۹۵ به همت همکاری راهداری استان تعداد ۳۰ پروژه راهسازی و راهداری در قالب اقتصاد مقاومتی در سطح استان انجام و با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم در سال جاری نیز اقدام مشابهی انجام خواهد شد.

نژادصفوی همچنین از آغاز عملیات آسفالت محور بیارجمند – خانخودی به طول ۲۰ کیلومتر خبر داد و اظهار داشت: مراحل زیرسازی تعریض این محور در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی انجام گرفته و اجرای آسفالت آن از امروز آغاز شد.

وی افزود: در طول محور بهسازی شده تعداد ۵۴ دستگاه پل احداث شده است و عملیات خاکی به صورت ۱۰۰ درصد توسط همکاران اداره راه و ترابری بیارجمند و میامی انجام گرفته است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان همچنین از انجام عملیات محور خاکی روستای کلامو به قلعه نو خرقان از توابع شهرستان شاهرود خبر داد و تصریح کرد: علی رغم اینکه این محور در حوزه استحفاظی این اداره کل قرار ندارد و از محورهای بین مزارع است برای افاه حال مردم این منطقه و درخواست اهالی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، این جاده توسط دستگاه ها، ماشین آلات و نیروهای راهداری شهرستان تعریض شد.

انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.