سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ نعیم قاسم: اگر همه دنیا جمع شوند قادر نیستند اراده ما را سست کنند

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت ما شمع فروزانی خواهیم ماند که برای آزادی حاکمان، تحقق استقلال و مخالفت با وابستگی و سرسپردگی فعالیت می کنیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی گفت اگر همه دنیا جمع شوند قادر نخواهند بود عزم و اراده ما را سست کنند. 

وی افزود با ایمان و اراده راهمان را انتخاب کردیم و به آزادسازی زمین، تامین عزت و سربلندی و فراهم کردن فضای مناسب برای نسلهایمان ادامه خواهیم داد تا این نسلها به درستی در مسیر اطاعت از خدای بزرگ تربیت شوند.

شیخ قاسم امروز در مراسم جشن تکلیف دختران که «جمعیت النور» در مجتمع السیده زینب برگزار کرد طی سخنانی گفت این روزها ما در فضای پیروزی مقاومت اسلامی در بیست و پنجم ماه مه بسر می بریم که جنوب لبنان پس از بیست و دو سال اشغال از سال 1978 آزاد شد و آزادسازی آن بدون قید و شرط بود و اسرائیل بر اثر جهاد مردان و زنان مجاهد با خفت و خواری از لبنان بیرون رفت.

وی تاکید کرد پیروزی در سال 2000 یک نقطه عطف تاریخی در لبنان است و چهره منطقه را تغییر داد زیرا ما امروز در مقابل نسل جدیدی قرار داریم که شکست و تسلیم شدن را نمی‌پذیرد و نمی پذیرد تسلیم خواسته های اسرائیل و حامیانش شود. وی افزود ما به عنوان حزب الله از موضع دفاع مشروع می جنگیم اما با این وجود می بینیم آمریکا و دیگر کشورها به ما تعدی می کنند و از ما انتقاد می کنند که ما در مقابله با اسرائیل برای آزادسازی سرزمینمان فعالیت می کنیم در حالیکه این اسرائیل است که اشغالگر است.

شیخ قاسم افزود: این احترامی که می بینید جهان برای لبنان قائل است و این جایگاهی که لبنان کسب کرد و ثباتی که ما در آن بسر می بریم همه به برکت پیروزیهای مقاومت و به همراه آن ارتش و ملت است. این سه نیرو اجازه ندادند اسرائیل و آمریکا اهدافشان را محقق کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.