سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

جذب نخبگان سرلوحه کاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فارس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بر اهیمت جذب نخبگان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمزه سارویی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بر اهیمت جذب نخبگان تاکید کرد و گفت: جذب نخبگان باید سرلوحه کاری مسئولان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس باشد.

سارویی به‌صورت سرزده از حوزه‌های اداری، مالی، آموزشی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید بازدید کرد و با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه و کارکنان و با کارکنان این واحد، گفت: برای اهداف و پیشبرد دانشگاه آزاد اسلامی که از دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی ایران است باید همه توان و تلاش خود را بکار گیریم و به خوبی از آن مواظبت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس افزود: واحدهای استان در شرایط خاصی قرار دارند و ما هم باید همفکر شویم تا انشالله به مشکلی برخورد نکنیم. انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی فرصت استثنایی برای دانشگاه آزاد اسلامی است که باید از این فرصت استثایی استفاده کنیم.

رئیس واحد شیراز گفت: اهیمت جذب نخبگان و نقشی که این قشر از جامعه می‌توانند داشته باشند بر کسی پوشیده نیست و این امر باید سرلوحه کاری مسئولان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس قرار گیرد.

وی تاکید کرد: استان‌ها از لحاظ قطب‌بندی با توجه به شرایط جغرافیایی و پتانسیل‌های موجود سرمایه‌گذاری خوبی را داراست، به عنوان مثال در استان فارس سرمایه‌گذاری باید در حوزه گردشگری و حوزه سلامت مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.