سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

قدردانی استاندار از حضور حماسی مردم

استاندار هرمزگان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، در متن این پیام آمده است :انتخابات 29 اردیبهشت 96 برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی رقم زد که بی‌شک موجبات رشد و بالندگی بیش‌از پیش جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد کرد.  
 
مردم شریف، مؤمن، دلیر و انقلابی استان هرمزگان همگام با دیگر هم‌وطنان در سراسر کشور سهم بزرگی در این حماسه به‌یادماندنی داشتند و مشارکتی مثال‌زدنی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی رقم زدند.  
 
انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که حضور باشکوه و کم‌نظیر ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت استحکام بیشتری به‌نظام جمهوری اسلامی بخشید.  
 
حضور آگاهانه و هوشمندانه ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که این ملت پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است و پیشرفت ایران اسلامی در سایه این مشارکت حماسی محقق می شود .
 انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.