سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اسامی منتخبان شورای شهر در نهاوند

نتایج نهایی انتخابات شواری شهر نهاوند توسط فرمانداری این شهرستان‌ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان همدان روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند، امید جلالوند با کسب 6 هزار و 215 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

کریم حمیدوند از کسب 5 هزار و 113 رأی از سوی صفی‌الله خرم‌آبادی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند خبر داد و افزود: عبدالوحید خزایی نیز با کسب 4 هزار و 873 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر نهاوند در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات عبدالعلی ملکی موفق شد تا 4 هزار و 488 رأی از مردم نهاوند کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر نهاوند در دوره پنجم شود.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: مسعود رضی نیز با کسب 4 هزار و 289 رأی و به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند شناخته شد.

وی عنوان کرد: همچنین محمد صامد جهانیان با کسب 4 هزار و 159رأی به عنوان ششم و منصور صالح با کسب 4 هزار و 4 رأی به عنوان نفر هفتم شورای اسلامی شهر نهاوند تعیین شدند.

انتهای پیام/ ش

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.