سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مشاور کاخ سفید در مرکز توجه تحقیقات در خصوص ارتباط ترامپ و روسیه

تحقیقات درباره ارتباط ستاد تبلیغاتی ترامپ و روسیه به یک مشاور کاخ سفید معطوف شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه واشنگتن پست نوشت اف بی آی هم اکنون این شخص را به عنوان شاهدی مهم تلقی می‌کند اما این روزنامه آمریکایی نام این شخص را فاش نکرده است.

تحقیقات پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی،­ درباره ارتباط ستاد تبلیغاتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و روسیه به یک مقام بلندپایه کنونی کاخ سفید و مشاور نزدیک رئیس جمهور آمریکا معطوف شده است.

روزنامه واشنگتن پست روز جمعه نوشت اف بی آی هم اکنون این شخص را به عنوان شاهدی مهم تلقی می کند اما این روزنامه آمریکایی نام این شخص را فاش نکرده است.

این در حالی است که از قبل گفته شده است مشاوران سابق رئیس جمهور آمریکا به ویژه مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ یا پل مانافورت، مدیر مبارزات انتخاباتی ترامپ موضوع تحقیقات اف بی آی بوده اند.

دونالد ترامپ همیشه و همین طور روز پنجشنبه هر گونه ارتباط میان روسیه و مبارزات انتخاباتی خود را در زمانی که واشنگتن مسکو را به سرقت رایانه ای و عملیات ضد اطلاعاتی برای ضربه زدن به هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم می کرد،  رد کرده است.

کاخ سفید روز جمعه پیش بینی کرد تحقیقاتی که از روز چهارشنبه به رابرت مولر، دادستان ویژه آمریکا برای بررسی این مسئله واگذار شده است، گفته های رئیس جمهور آمریکا را اثبات خواهد کرد.

شان اسپایسر، سخنگوی دولت آمریکا اعلام کرد «همان طور رئیس جمهور قبلا گفته است، تحقیقات کامل تایید خواهد کرد میان مبارزات انتخاباتی و هیچ کشور خارجی ارتباطی وجود نداشته است».
 
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.