سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد:

رای اولی های آذربایجان غربی به میدان آمدند

۲۹ اردیبهشت برای بیش از ۶۱ هزار رأی اولی در آذربایجان غربی، خاطره خوش حضور در عرصه‌ای مهم را رقم زده، عرصه‌ای که نتیجه آن سرنوشت چهار ساله کشور را تعیین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛امروز روز تاریخی و روز حماسه‌سازی ملت ایران اسلامی است، روزی است که‌برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این کشور با حضور حداکثری مردم رقم خواهد خورد.
 
شاید یکی از ناب ترین حس های زندگی لحظه ای است که برای نخستین بار انگشت اشاره ات رنگ انتخاب می گیرد و به خود می بالی به آن حد از بلوغ فکری رسیده ای که می توانی در کنار سایرین در انتخاب سرنوشتش دخیل باشی و از تو به عنوان رای اولی یاد می شود.
 
محمدرضا آقالو یکی از رای اولی های آذربایجان غربی، که شناسنامه در دست در انتظار فرصتی برای رای دادن بود در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه گفت: همیشه وقتی حضور مردم در انتخابات را می دیدم دوست داشتم که من هم بتوانم در این جریان عظیم معنوی حضور داشته باشم.
 
امیر حسین ملازاده به خبرنگار ما می گوید: من برای تداوم امنیت کشور و برای اینکه حضور پرشور ما در انتخابات نقشه های دشمنان را خراب می کند به صحنه آمده ام.
 
رویا احمدی نیز گفت:امروز برای اولین بار در انتخابات حضور یافتم و حس و حال عجیبی دارم. احساس می‌کنم به بلوغ فکری دست یافتم که می‌توانم در سال‌های آتی زندگی‌ام مسئولانه‌تر رفتار کنم
 
سینا امیری دیگر رای اولی بود که گفت:ایرانی در همه عرصه های ثابت کرده که حماسه آفرین است و من نیز به عنوان یک ایرانی در حماسه ۲۹ اردیبهشت حضور یافته ام.
 
امروز مردم استان آذربایجان غربی همگان با سایر ملت ایران خالق صحنه هایی ناب از وحدت و هم دلی بودند و یک دل و یکپارچه با حضور در صف های رای دهندگان همچون کوهی استوار حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند. 
 
گزارش از ندا موسی زاده 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.