سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

۱۴ هزار تعرفه رای در دره شهر به صندوق انداخته شد

فرماندار دره شهر گفت: از ابتدای صبح امروز تاکنون بیش از ۱۴ هزار تعرفه رای در این شهرستان توزیع و به صندوق های رای انداخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی اکبر شفیع زاده اظهارکرد: از نخستین ساعات صبح امروز مردم این شهرستان حضور پررنگی در شعب اخذ رای داشته که در مقایسه به دوره های قبل پر رنگ تر است.
 
وی افزود: درصد مشارکت مردم نسبت به دوره های قبل بیشتر و پر شور تر است و لحظه بر لحظه بر تعداد شرکت کنندگان و صفوف رای دهندگان اضافه می شود.
 
شفیع زاده  بیان کرد: انتخابات در این شهرستان خوشبختانه در کمال آرامش و سلامت در حال برگزاری است و تاکنون هیچگونه مشکلی در روند برگزاری آن بوجود نیامده است.
 
فرماندار دره شهر با توجه به حضور پرشور مردم در ساعت های اولیه اخذ رای پیش بینی کرد میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات بیشتر از گذشته باشد.
 
به گفته وی، ۱۴۰ صندوق در ۷۰ شعبه اخذ رای امروز آرا مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را جمع آوری می کنند.
 
شفیع زاده یادآورشد: از این شمار ۴۷ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و ۲۱ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار نیز در مناطق شهری دایر شده است.
 
وی تاکیدکرد: از تعداد ۱۴۰ صندوق های رای ۷۰ صندوق متعلق به انتخابات ریاست جمهوری و ۷۰ صندوق نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است.
 
شفیع زاده با بیان اینکه ۲۸۱ نفر در این شهرستان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان در تکاپوی برگزاری انتخابات با شکوه و مشارکت حداکثری هستند.
 
 ۲۸۱ نفر در شهرستان دره شهر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند که ۴۵ نفر در حوزه شهری و ۲۳۶ نفر در مناطق روستایی هستند.
 
این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و ماژین و ۵۵ روستا است و طبق سرشماری سال ۹۵، ۴۳ هزار و ۸۷۸ نفر جمعیت دارد.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان ایلام در حال برگزاری است.
 
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.