سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقطه وصل مردم و نظام/76

رحیمی: به حوزه‌های با ازدحام جمعیت بالا عوامل اجرایی جدید افزوده می‌شود

رئیس هیئت نظارت انتخابات شوراها گفت: ۲۰ صندوق سیار در شهر تهران پیش بینی شده تا به انتخابات کمک کنند و قرار است عوامل اجرایی در حوزه‌هایی که دارای ازدحام جمعیت هستند، افزوده شود.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان  علیرضا رحیمی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران در حاشیه بازدید از روند انتخابات در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه به ازای هر صندوق به صورت میانگین یک و نیم نفر بازرس پیش بینی شده است که باید حضور پیدا کنند.  
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شمارش آرا در تهران طولانی‌تر خواهد بود پیش بینی شده نفرات جایگزین را به عنوان مکمل و نیروی کمکی برای نظارت در نظر گرفتیم که در این امر اختلالی ایجاد نشود.  
 
رحیمی با اشاره به دستگاه ها‌ی اخذ رأی الکترونیکی هم تصریح کرد: در سطح استان تهران ۱۸ نقطه انتخابات الکترونیکی انجام می‌شود که موارد خرابی به صورت جزئی داشتیم، اما مشکل جدی وجود ندارد.
 
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران بیان داشت: از ابتدا دغدغه دستگاه ها‌ی الکترونیکی را داشتیم، زیرا می‌توانست در صورت خرابی تاثیر منفی بر افکار عمومی و شمارش آراء داشته باشد.  
 
وی تاکید کرد: نکته قابل توجه تجمیع و شمارش آراء است که همچنان این دغدغه برقرار است و امیدواریم جواب مثبت بگیریم.  
 
رحیمی با اشاره به استقبال گسترده مردم از انتخابات گفت: ۲۰ صندوق سیار در شهر تهران پیش بینی شده است تا بصورت مکمل به انتخابات کمک کند و قرار است عوامل اجرایی در حوزه هایی که دارای ازدحام جمعیت هستند، افزوده شود.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.